نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5581
-
الف
+

وقتی پسر از مرگ پدر خبر ندارد/سیاوش گرجستانی: از پیام های تسلیت مردم شوکه شدم!

«مهران غفوریان» از داغی که کرونا بر دل پسر مرحوم «سیروس گرجستانی» گذاشته، گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مهران غفوریان» کمیدین پرآوازه ایرانی که هم اکنون سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی وی از آی فیلم2 درحال نشر می باشد در یک برنامه رادیویی درپیوند با مرحوم «سیروس گرجستانی» صحبت کرد.

وی گفت: لحظاتی پیش منزل آقای گرجستانی بودم و سیاوش پسر او  می گفت دیشب می خواستم بابا را بغل کنم، اجازه ندادند و گفتند باید جواب تست کرونای او بیاید و ببینیم که تست کرونا مثبت یا منفی است. در راه خانه بودم که گفتند تست کرونای پدر منفی است. پسر آقای گرجستانی گریه می کرد و می گفت ای کاش زودتر گفته بودند و من پدرم را بغل کرده بودم.

 غفوریان در ادامه گفت: سیاوش گرجستانی امروز صبح در راه شفاخانه  بوده که برایش پیام تسلیت می‌فرستادند. هنوز خبر فوت را نشنیده بوده است. به شفاخانه رسیده و با داکتر صحبت کرده است و داکتر گفته متأسفانه آقای گرجستانی از دنیا رفته است.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» در این مصاحبه رادیویی همچنین اظهار داشته است: فتخار این را داشتم که در بسیاری از کارها با او همکار بودم. از جمله فلم «ناردون» آقای حسن‌پور و سریال «زن بابا» که یکی از کارهای خاطره‌انگیز من با آقای گرجستانی بود.

وی در پیوند با این موضوع ادامه داد: در خاطرم هست یک سکانس 9 دقیقه‌ای مشترک سر سریال «زن بابا» به کارگردانی سعید آقاخانی با آقای گرجستانی داشتیم. او استاد و پیشکسوت من بود و این همکاری برایم افتخار بود. بازی او آنقدر شیرین و جذاب بود که اصلاً احساس نمی‌شد که این سکانس 9 دقیقه‌ای است. واقعا متاسف هستم. هرکدام از هنرمندان را که از دست دادیم جایشان پر نشده است. کسی را نداریم که بتواند نقش‌هایی را که سیروس گرجستانی بازی می‌کرد ایفا کند و جای او باشد. واقعاً متأسفم و به خانواده گرجستانی، خانواده سینما و تلویزیون تسلیت می‌گویم.

 «سیروس گرجستانی» زاده‌ 25 حوت(اسفند) 1323 هجری خورشیدی، صبح روز پنجشنبه ۱۲ سرطان(تیر) بر اثر سکته قلبی به عمر 75 سالگی درگذشت.

 

بیشتر بخوانید:

با هم ببینیم؛ سکانسی ماندگار از هنرنمایی «سیروس گرجستانی» در سریال «متهم گریخت»

شهربانو موسوی: با شنیدن خبر مرگ «سیروس گرجستانی» شوکه شدم/بازیگرانی مثل او جایگزین ندارند 

خاطره تلخ زنده یاد «سیروس گرجستانی» از یک آرزوی ناکام برای خدمت پدر

دانلود سریال «مهتم گریخت»

«مریم امیرجلالی» داغدار «سیروس گرجستانی» شد

دیالوگ زیبای «سیروس گرجستانی» در سریال متهم گریخت

نظر شما
ارسال نظر